Wybierz sklep

SuperBezpieczneTM zakupy
SuperFair.Shop badge

Obciążniki na kostki i nadgarstki

( ilość produktów: 6 )

Obciążenia na nogi i ręce

 

Jednym z najskuteczniejszych sposobów podniesienia efektywności treningu jest zwiększenie oporu mięśni poprzez dołożenie obciążenia. Jest możliwe nie tylko na przyrządach dostępnych na siłowni, ale również w czasie ćwiczeń gimnastycznych czy aerobowych, które możesz wykonywać w domu – wszystko dzięki dostępnym w DBX Bushido obciążnikom na ręce i nogi. Poznaj zalety stosowania tych akcesoriów i zdecyduj, jaka masa obciążników będzie dla Ciebie odpowiednia.

Marka
Cena
-
 

Obciążenia na kostki i nadgarstki – po co zwiększać ciężar?

Efektywność ćwiczeń zależy wprost od pracy wykonanej przez mięśnie w czasie jednostki treningowej. Oznacza to, że istotne są zarówno serie i powtórzenia, jak i masa obciążenia. Na siłowni wystarczy dołożyć talerze na hantle i hantelki do ćwiczeń lub też sztangi i gryfy, aby kolejne powtórzenia wymagały włożenia znacznie większego wysiłku. Jeśli wydawało Ci się, że w czasie ćwiczeń na własnej masie jest to niemożliwe, to trafiłeś w idealne miejsce, bowiem właśnie u nas dostępne są obciążniki na ręce i nogi, które zmuszą Twoje mięśnie do wykonywania większej pracy w czasie treningu. Stosując obciążenie na nadgarstki i kostki, zyskujesz:

 

  • konieczność włożenia większej pracy mięśni w trening;
  • zwiększenie efektywności treningu;
  • szybciej widoczne efekty wykonywanych ćwiczeń;
  • przyspieszone spalanie tkanki tłuszczowej;
  • zwiększenie masy, siły i wytrzymałości mięśni.

 

Ciężarki na kostki i nadgarstki w ofercie DBX Bushido

W DBX Bushido w każdym przypadku stawiamy na rozwiązania gwarantujące wysoki komfort treningu oraz jego bezpieczeństwo. Dokładnie tak samo jest z tak – wydawałoby się – niepozornymi akcesoriami, jakimi są obciążniki treningowe na nadgarstki i kostki. Dlaczego warto zdecydować się na obciążniki na kostki i nadgarstki od DBX Bushido?

 

Wybierz odpowiedni ciężar

Dbamy o to, by Twój trening był nie tylko efektywny, ale również komfortowy. Dlatego w naszej ofercie znajdziesz obciążniki na nogi i ręce w różnej masie, dzięki czemu będziesz mógł stopniowo zwiększać dodatkowe obciążenie lub od razu dostosować je do swoich możliwości. Dostępne u nas obciążniki mają masę 0,5kg, 1kg, 1,5kg, 2kg oraz 3kg.

 

Postaw na wytrzymałość

Ponadto wykonane są z wytrzymałych i odpornych na rozerwania materiałów, które dodatkowo są delikatne dla skóry oraz nie powodują otarć i podrażnień. Nasz obciążniki na nadgarstki i nogi są wykonane z materiału, którego struktura ułatwia utrzymanie sprzętu w czystości.

Gwarancja wygody treningu

Nasze ciężarki na nadgarstki i kostki wypełnione są stalowym granulatem, dzięki czemu zachowują miękkość i nie grożą obiciami, a także nie krępują ruchów podczas wykonywania ćwiczeń. Są to modele uniwersalne, gdyż regulowane zapięcia pozwalają na założenie ich zarówno na kostki, jak i nadgarstki.Jeżeli chcesz jeszcze bardziej zwiększyć ciężar swojego ciała na czas ćwiczeń, sięgnij po dostępne w naszej ofercie kamizelki obciążeniowe lub pas obciążeniowy.

   

Bezpieczeństwo w czasie ćwiczeń

Obciążniki treningowe na kostki i nadgarstki od DBX Bushido wyposażone są w wytrzymałe rzepy, które bardzo solidnie utrzymują obciążniki na rękach lub nogach. 

 

Obciążniki na nadgarstki – czy są bezpieczne?

Trening z obciążnikami treningowymi na nadgarstki jest bezpieczny i nie niesie ryzyka kontuzji u osób zdrowych. Należy jednak mieć na uwadze pewne ograniczenia i wstrzymać się z wykorzystywaniem tego sprzętu dla własnego bezpieczeństwa. Dotyczy to przede wszystkim osób, które dopiero wyleczyły kontuzję – obciążniki na nadgarstki przyczyniają się do mocniejszego forsowania stawów, dlatego po kontuzji należy najpierw odpowiednio wzmocnić stawy w nadgarstkach, a dopiero później zacząć je dodatkowo obciążać.

 

Obciążniki na kostki – bezpieczny trening

Trening z obciążnikami na kostki również należy do bezpiecznych. Tak samo jak w przypadku obciążników na nadgarstki należy wstrzymać się z obciążeniem stawów skokowych po kontuzji i najpierw odpowiednio je wzmocnić. W przypadku biegania czy skakania w obciążnikach zalecana jest ostrożność. Tak istotne wzmocnienie intensywności tych ćwiczeń wymaga naprawdę dobrego przygotowania fizycznego.

 

Zobacz także: Korona karkukulki stalowe i bloczki żeliwne oraz hantle kettlebell

pixel