Gumy treningowe Power Band

znaleziono produktów: 16

Gumy do ćwiczeń DBX BUSHIDO® (Power Band)

 gumy treningowe - power band

Gumy treningowe DBX BUSHIDO typu Power Band umożliwiają kompleksowy trening całego ciała. Są doskonałym przyrządem umożliwiającym trening szybkościowy, wydolnościowy oraz siłowy. Gumy te są również często wykorzystywane do ćwiczeń rozciągających oraz rehabilitacyjnych. Możne je również z powodzenie używać w celu wspomagania podczas podciągania na drążku oraz innych ćwiczeniach wymagających asysty. Prezentowane gumy zostały wykonane z doskonałej jakości lateksu dzięki czemu są odporne na rozerwania oraz utratę swoich właściwości podczas intensywnych treningów.

Sortuj po:
Sortuj po:

Gumy do ćwiczeń Power Band

Są to gumy o długości 208 cm zamknięte w okręg. Gumy tego typu stosowane są zarówno do treningu ogólnorozwojowego poprawiającego cechy motoryczne jak i w ćwiczeniach siłowych i kalistenice. 

 

Gumy do ćwiczeń Mini Band

Są to gumy o znacznie mniejszych rozmiarach niż gumy power band. Ich długość wynosi 61 cm i podobnie jak gumy power band zamknięte są w okręgu zwiększając możliwości treningowe. Gumy tego typu stosuje się głownie w treningu mobility czyli skupionym na rozwiązywaniu problemów bólowych, zapobiegania kontuzjom, polepszenia mobilności, elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów.  

 

 

Power band – jaki kolor/ opór wybrać?

Opór gum powinien być dobrany do konkretnych ćwiczeń oraz możliwości trenującego. W większości przypadków dobór jest jednak następujący:

  • Power Band 13 – ćwiczenia wymagające niewielkiego obciążenia (areobik, rehabilitacja)
  • Power Band 22 – ćwiczenia wymagające średniego obciążenia (trening dynamiki i wytrzymałości)
  • Power Band 32 – ćwiczenia wymagające dużego obciążenia (trening siły i wytrzymałości)
  • Power Band 44, 64 i 83 – ćwiczenia wymagające bardzo dużego obciążenia (np. martwy ciąg, wyciskanie sztangi) oraz jako asysta podczas podciągania na drążku i ćwiczeń kalistenicznych.  

 

 

Gumy Power band  do podciągania na drążku – jaki kolor/opór?

Dobierając gumę treningową do podciągania na druku ważne aby pamiętać że czym większy opór gumy tym w większym stopniu odciąży nas ona podczas treningu. Kierując się doborem gumy należy wziąć pod uwagę swoją wagę oraz poziom zaawansowania. Dla osób początkujących zaleca się aby opór gumy stanowił ok 20-30 % wagi trenującego. Takie obciążenie podczas podciągania na drążku ułatwi nabycie poprawnej techniki wykonywania ćwiczeń.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel