Wymiany, Zwroty, Reklamacje
Proces zwrot towaru - drobny produkt
1. Przygotuj produkt do zwrotu
Upewnij się, że produkt jest odpowiednio zapakowany, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.
# Wymieniany produkt musi być nowy, nieużywany, nadający się do dalszej odsprzedaży.
2. Wypełnij formularz zwrotu
Dołącz do przesyłki formularz zwrotu - możesz go wypełnić na komputerze i wydrukować lub wypełnić go ręcznie.
3. Nadaj przesyłkę
Skorzystaj z którejś z możliwości nadania przesyłki:
- Zwrot towaru przez panel klienta (najwygodniejsza opcja - aby link działał, musisz być zalogowany)
- Wygodne zwroty
- Nadaj przesyłkę osobiście na poniższy adres:
DTW Logistics Bushido
ul. Sochaczewska 98C
05-870 Błonie
# Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem oraz do paczkomatów lub punktów odbioru
4. Oczekuj na zwrot pieniędzy
Zwrot środków trwa najdłużej 14 dni, jednak dokładamy wszelkich starań, aby był on realizowany jak najszybciej.
Proces zwrotu towaru gabarytowego
1. Przygotuj produkt do zwrotu
Upewnij się, że produkt jest odpowiednio zapakowany, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.
# Wymieniany produkt musi być nowy, nieużywany, nadający się do dalszej odsprzedaży.
2. Wypełnij formularz zwrotu
Wydrukuj, uzupełnij i dołącz do przesyłki formularz zwrotu.
3. Nadaj przesyłkę
W przypadku chęci zwrotu towaru gabarytowego należy skontaktować się z nami poprzez adres mailowy biuro@bushido-sport.pl
W treści wiadomości konieczne będzie podanie:
- numeru zamówienia
- nazwy towaru do zwrotu
Pozostałe towary gabarytowe takie jak: kamizelki obciążeniowe, Power Bag, xBag, mocowania ścienne prosimy wysłać na poniższy adres:
DBX Bushido
ul. Dworcowa 24c
47-120 Żędowice
# Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem oraz do paczkomatów lub punktów odbioru
4. Oczekuj na zwrot pieniędzy
Zwrot środków trwa najdłużej 14 dni, jednak dokładamy wszelkich starań, aby był on realizowany jak najszybciej.
Proces wymiany towaru drobnego
1. Przygotuj produkt do wymiany
Upewnij się, że produkt jest odpowiednio zapakowany, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.
# Wymieniany produkt musi być nowy, nieużywany, nadający się do dalszej odsprzedaży.
# W przypadku wymiany, poniesiesz koszt ponownej wysyłki (szczegóły poniżej, w punkcie 4.)
2. Wypełnij formularz wymiany
Wydrukuj, uzupełnij i dołącz do przesyłki formularz wymiany.
3. Nadaj przesyłkę
Skorzystaj z opcji:
- Zwrot towaru przez panel klienta (najwygodniejsza opcja - aby link działał, musisz być zalogowany)
- Wygodne zwroty
- Nadaj przesyłkę osobiście na poniższy adres:
DTW Logistics Bushido
ul. Sochaczewska 98C
05-870 Błonie
# W przypadku wymiany towaru konieczne będzie opłacenie ponownej wysyłki. W tym celu prosimy o kontakt: biuro@bushido-sport.pl lub numer telefonu +48 77 540 78 34
# Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem oraz do paczkomatów lub punktów odbioru
4. Oczekuj na nowy produkt
Wysyłkę nowego produktu realizujemy dopiero po otrzymaniu zwracanego towaru i po opłaceniu kosztów ponownej wysyłki.
Ponowną wysyłkę nowego towaru będziesz mógł opłacić na dwa sposoby:
- za pobraniem (przy odbiorze nowego produktu, zapłacisz za wysyłkę przy kurierze)
- przelew - wyślemy Ci wiadomość e-mail, gdzie klikając w link, będziesz mógł opłacić wysyłkę blikiem, kartą lub poprzez zalogowanie się do Twojego banku
Gdy otrzymamy od Ciebie paczkę z towarem, który chcesz wymienić, skontaktujemy się z Tobą, aby wybrać najwygodniejszy dla Ciebie sposób zapłaty za ponowną wysyłkę.
Proces wymiany towaru gabarytowego
1. Przygotuj produkt do wymiany
Upewnij się, że produkt jest odpowiednio zapakowany, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.
# Wymieniany produkt musi być nowy, nieużywany, nadający się do dalszej odsprzedaży.
# W przypadku wymiany, poniesiesz koszt ponownej wysyłki (szczegóły poniżej, w punkcie 4.)
2. Wypełnij formularz wymiany
Wydrukuj, uzupełnij i dołącz do przesyłki formularz wymiany.
3. Nadaj przesyłkę
A) W przypadku chęci wymiany towaru gabarytowego należy skontaktować się z nami poprzez adres mailowy biuro@bushido-sport.pl
W treści wiadomości konieczne będzie podanie:
- numeru zamówienia
- nazwy towaru do wymiany
- nowy produkt, który ma zostać wysłany
B) W przypadku chęci wymiany pozostałych towarów gabarytowych, takich jak: kamizelki obciążeniowe, power bag, xbag, mocowania ścienne - prosimy wysłać je na poniższy adres:
DBX Bushido
ul. Dworcowa 24c
47-120 Żędowice
# Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem oraz do paczkomatów lub punktów odbioru
# W przypadku wymiany towaru konieczne będzie opłacenie ponownej wysyłki. W tym celu prosimy o kontakt: biuro@bushido-sport.pl lub numer telefonu +48 77 540 78 34
# Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem oraz do paczkomatów lub punktów odbioru
4. Oczekuj na nowy produkt
Wysyłkę nowego produktu realizujemy dopiero po otrzymaniu zwracanego towaru i po opłaceniu kosztów ponownej wysyłki.
Ponowną wysyłkę nowego towaru będziesz mógł opłacić na dwa sposoby:
- za pobraniem (zapłacisz za wysyłkę przy kurierze - przy odbiorze nowego produktu)
- przelew - wyślemy Ci wiadomość e-mail, gdzie klikając w link, będziesz mógł opłacić wysyłkę blikiem, kartą lub poprzez zalogowanie się do Twojego banku
Gdy otrzymamy od Ciebie paczkę z towarem, który chcesz wymienić, skontaktujemy się z Tobą, aby wybrać najwygodniejszy dla Ciebie sposób zapłaty za ponowną wysyłkę.
Proces składania reklamacji
1. Reklamację można złożyć na dwa sposoby:
- logując się na konto w panelu klienta i wchodząc w zakładkę Twoje konto / Reklamacje / Dodaj reklamację - najszybsza i najwygodniejsza opcja złożenia reklamacji - aby link działał poprawnie, musisz być zalogowany
- przesyłając komplet informacji (szczegóły w poniższym punkcie 2.) na adres mailowy: reklamacje@bushido-sport.pl
2. Niezależnie od tego, w jakim miejscu składana jest reklamacja, należy do niej załączyć poniższe informacje:
- opis problemu oraz okoliczności w jakich doszło do uszkodzenia produktu
- uzupełniony i podpisany formularz reklamacji, który można załączyć w formie zdjęcia lub skanu (plik .pdf)
- w przypadku składania reklamacji przez panel klienta, będziesz mógł dołączyć plik podczas procesu składania reklamacji
- w przypadku wysłania wiadomości e-mail, dołącz plik jako załącznik
- przynajmniej dwa zdjęcia, na których będzie widoczne uszkodzenie reklamowanego towaru
3. Oczekuj na odpowiedź
Informacja o rozpatrzeniu reklamacji powinna pojawić się najpóźniej do 14 dni od momentu jej złożenia. Dokładamy jednak wszelkich starań aby odpowiadać najszybciej jak to możliwe.
# Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem