Wymiany, Zwroty, Reklamacje

 

baner zwroty

Kliknij jedną z opcji poniżej       Kliknij jedną z opcji poniżej
zworty ikona                            zwroty
ikona wymiany       wymiany ikona
reklamacje IKONA       reklamacje IKONA

 

 

Proces zwrot towaru - drobny produkt

1. Przygotuj produkt do zwrotu

Upewnij się, że produkt jest odpowiednio zapakowany, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.

# Wymieniany produkt musi być nowy, nieużywany, nadający się do dalszej odsprzedaży. 

 

2. Wypełnij formularz zwrotu

Dołącz do przesyłki formularz zwrotu - możesz go wypełnić na komputerze i wydrukować lub wypełnić go ręcznie.

 

3. Nadaj przesyłkę 

Skorzystaj z którejś z możliwości nadania przesyłki:

- Zwrot towaru przez panel klienta (najwygodniejsza opcja - aby link działał, musisz być zalogowany)
Wygodne zwroty
- Nadaj przesyłkę osobiście na poniższy adres:

DTW Logistics Bushido
ul. Sochaczewska 98C
05-870 Błonie

# Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem oraz do paczkomatów lub punktów odbioru

 

4. Oczekuj na zwrot pieniędzy

Zwrot środków trwa najdłużej 14 dni, jednak dokładamy wszelkich starań, aby był on realizowany jak najszybciej.

 

 

Proces zwrotu towaru gabarytowego

1. Przygotuj produkt do zwrotu

Upewnij się, że produkt jest odpowiednio zapakowany, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.

# Wymieniany produkt musi być nowy, nieużywany, nadający się do dalszej odsprzedaży. 

 

2. Wypełnij formularz zwrotu

Wydrukuj, uzupełnij i dołącz do przesyłki formularz zwrotu.

 

3. Nadaj przesyłkę

W przypadku chęci zwrotu towaru gabarytowego należy skontaktować się z nami poprzez adres mailowy biuro@bushido-sport.pl 

W treści wiadomości konieczne będzie podanie:

  • numeru zamówienia
  • nazwy towaru do zwrotu

 

Pozostałe towary gabarytowe takie jak: kamizelki obciążeniowe, Power Bag, xBag, mocowania ścienne prosimy wysłać na poniższy adres:

DBX Bushido
ul. Dworcowa 24c
47-120 Żędowice

# Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem oraz do paczkomatów lub punktów odbioru

 

4. Oczekuj na zwrot pieniędzy

Zwrot środków trwa najdłużej 14 dni, jednak dokładamy wszelkich starań, aby był on realizowany jak najszybciej.

 

 

Proces wymiany towaru drobnego

1. Przygotuj produkt do wymiany 

Upewnij się, że produkt jest odpowiednio zapakowany, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.

# Wymieniany produkt musi być nowy, nieużywany, nadający się do dalszej odsprzedaży.

# W przypadku wymiany, poniesiesz koszt ponownej wysyłki (szczegóły poniżej, w punkcie 4.)

 

2. Wypełnij formularz wymiany

Wydrukuj, uzupełnij i dołącz do przesyłki formularz wymiany.

 

3. Nadaj przesyłkę

Skorzystaj z opcji:

Zwrot towaru przez panel klienta (najwygodniejsza opcja - aby link działał, musisz być zalogowany)
- Wygodne zwroty
- Nadaj przesyłkę osobiście na poniższy adres:

DTW Logistics Bushido
ul. Sochaczewska 98C
05-870 Błonie

# W przypadku wymiany towaru konieczne będzie opłacenie ponownej wysyłki. W tym celu prosimy o kontakt: biuro@bushido-sport.pl lub numer telefonu +48 77 540 78 34

# Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem oraz do paczkomatów lub punktów odbioru

 

4. Oczekuj na nowy produkt

Wysyłkę nowego produktu realizujemy dopiero po otrzymaniu zwracanego towaru i po opłaceniu kosztów ponownej wysyłki.

Ponowną wysyłkę nowego towaru będziesz mógł opłacić na dwa sposoby:

  • za pobraniem (przy odbiorze nowego produktu, zapłacisz za wysyłkę przy kurierze)
  • przelew - wyślemy Ci wiadomość e-mail, gdzie klikając w link, będziesz mógł opłacić wysyłkę blikiem, kartą lub poprzez zalogowanie się do Twojego banku

Gdy otrzymamy od Ciebie paczkę z towarem, który chcesz wymienić, skontaktujemy się z Tobą, aby wybrać najwygodniejszy dla Ciebie sposób zapłaty za ponowną wysyłkę.

 

 

Proces wymiany towaru gabarytowego

1. Przygotuj produkt do wymiany 

Upewnij się, że produkt jest odpowiednio zapakowany, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.

# Wymieniany produkt musi być nowy, nieużywany, nadający się do dalszej odsprzedaży.

# W przypadku wymiany, poniesiesz koszt ponownej wysyłki (szczegóły poniżej, w punkcie 4.)

 

2. Wypełnij formularz wymiany

Wydrukuj, uzupełnij i dołącz do przesyłki formularz wymiany.

 

3. Nadaj przesyłkę

A) W przypadku chęci wymiany towaru gabarytowego należy skontaktować się z nami poprzez adres mailowy biuro@bushido-sport.pl 

W treści wiadomości konieczne będzie podanie:

  • numeru zamówienia
  • nazwy towaru do wymiany
  • nowy produkt, który ma zostać wysłany

B) W przypadku chęci wymiany pozostałych towarów gabarytowych, takich jak: kamizelki obciążeniowe, power bag, xbag, mocowania ścienne - prosimy wysłać je na poniższy adres:

DBX Bushido
ul. Dworcowa 24c
47-120 Żędowice

# Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem oraz do paczkomatów lub punktów odbioru

# W przypadku wymiany towaru konieczne będzie opłacenie ponownej wysyłki. W tym celu prosimy o kontakt: biuro@bushido-sport.pl lub numer telefonu +48 77 540 78 34

# Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem oraz do paczkomatów lub punktów odbioru

 

4. Oczekuj na nowy produkt

Wysyłkę nowego produktu realizujemy dopiero po otrzymaniu zwracanego towaru i po opłaceniu kosztów ponownej wysyłki.

Ponowną wysyłkę nowego towaru będziesz mógł opłacić na dwa sposoby:

  • za pobraniem (zapłacisz za wysyłkę przy kurierze - przy odbiorze nowego produktu)
  • przelew - wyślemy Ci wiadomość e-mail, gdzie klikając w link, będziesz mógł opłacić wysyłkę blikiem, kartą lub poprzez zalogowanie się do Twojego banku

Gdy otrzymamy od Ciebie paczkę z towarem, który chcesz wymienić, skontaktujemy się z Tobą, aby wybrać najwygodniejszy dla Ciebie sposób zapłaty za ponowną wysyłkę.

 

 

Proces składania reklamacji

1. Reklamację można złożyć na dwa sposoby:

- logując się na konto w panelu klienta i wchodząc w zakładkę Twoje konto / Reklamacje / Dodaj reklamację - najszybsza i najwygodniejsza opcja złożenia reklamacji - aby link działał poprawnie, musisz być zalogowany

- przesyłając komplet informacji (szczegóły w poniższym punkcie 2.) na adres mailowy: reklamacje@bushido-sport.pl

 

2. Niezależnie od tego, w jakim miejscu składana jest reklamacja, należy do niej załączyć poniższe informacje:

- opis problemu oraz okoliczności w jakich doszło do uszkodzenia produktu

- uzupełniony i podpisany formularz reklamacji, który można załączyć w formie zdjęcia lub skanu (plik .pdf)

- przynajmniej dwa zdjęcia, na których będzie widoczne uszkodzenie reklamowanego towaru

 

3. Oczekuj na odpowiedź

Informacja o rozpatrzeniu reklamacji powinna pojawić się najpóźniej do 14 dni od momentu jej złożenia. Dokładamy jednak wszelkich starań aby odpowiadać najszybciej jak to możliwe.

# Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem

 

Uwagi dotyczące zwrotów

1. Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. zwrotom nie podlegają produkty, których zwrot i ponowna sprzedaż mogłaby naruszać zdrowie innych kupujących ze względów higienicznych. Zwrotom nie podlegają więc towary odpakowane po dostarczeniu takie jak: ochraniacze na zęby, suspensory, bielizna, itd.

2. Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy „konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy”. Tym samym zastrzegamy sobie możliwość zmniejszenia kwoty zwracanej Kupującemu, lub niezaakceptowanie zrealizowania zwrotu, w przypadku, gdy zwracany produkt nosi ślady użytkowania.

pixel