Sprzęt treningowy - porady dotyczcące doboru i użytkowania sprzetu sportowego

Porady dotyczące doboru optymalnego sprzętu do treningu sportów walki, cross treningu i treningu siłowego

Co wybrać? Gruszka czy worek? Gruszki bokserskie - porównanie modeli

Można powiedzieć, że gruszka bokserska to rodzaj kompaktowego worka treningowego, który służy przede wszystkim do ćwiczenia szybkości oraz precyzji wyprowadzanych ciosów. Wśród miłośników zarówno boksu jak i kickboxingu cieszą się ogromną popularnością. Dlaczego? Odpowiedź znajdziesz poniżej. Przy okazji dowiedzieć się możesz jakie korzyści płyną z treningu przy użyciu gruszki oraz jak dopasować odpowiedni model do potrzeb treningowych i swoich możliwości. Poznasz również polecane przez nas 4 najpopularniejsze modele.

Przeczytaj więcej
Trening z gumami oporowymi pod sztuki walki
Trening z gumami oporowymi pod sztuki walki

Gumy power band, mini band oraz taśmy do pilatesu to genialne urządzenia treningowe, które wspomogą treningi fighterów. Poznaj ich zalety oraz dowiedz się jakie ćwiczenia wykonywać w celu zwiększenia swojej mocy.

Przeczytaj więcej
Trening z obciążnikami pod sporty walki
Trening z obciążnikami pod sporty walki

Dowiedz się w jaki sposób wykorzystać obciążniki w treningu pod sztuki walki. Poznaj efekty oraz ćwiczenia jakie można z nimi wykonywać. 

Przeczytaj więcej
Rękawice bokserskie - jaki rozmiar wybrać?
Rękawice bokserskie - jaki rozmiar wybrać?
Jaki rozmiar rękawic bokserskich wybrać? Jaki jest związek między wagą i rozmiarem rękawic?
Przeczytaj więcej
⚡ 6 najczęstszych błędów podczas zakupu rękawic bokserskich
⚡ 6 najczęstszych błędów podczas zakupu rękawic bokserskich
Jak uniknąć typowych błędów podczas zakupu rękawic bokserskich.
Przeczytaj więcej
Trening FBW, czy SPLIT?
Trening FBW, czy SPLIT?
Który z treningów wybrać - FBW czy SPLIT dla osób początkujących?
Przeczytaj więcej
Wałki do masażu – dlaczego warto je stosować
Wałki do masażu – dlaczego warto je stosować
Masaż wywiera korzyści na Twoje zdrowie – pozwala między innymi zmniejszyć napięcie wywołane przez wysiłek fizyczny, poprawia ukrwienie tkanek oraz przyczynia się do szybszej regeneracji organizmu. Niestety, ale zabiegi masażu są dość drogie, a także wymagają sporej ilości wolnego czasu. Z kolei automasaż, wymaga umiejętności i sporej siły, a także nie można go wykonać w takich miejscach, jak tylna część nóg czy własne plecy. Z pomocą przychodzą tutaj wałki do masażu, nazywane popularnie rollerami. Ułatwia on masaż, ponieważ wystarczy przesuwać nim po skórze. Wypustki masażera przesuwane po skórze, będą uciskały ją, poprawiają ukrwienie.
Przeczytaj więcej
Jak chronić ciało podczas treningu sportów walki?
Jak chronić ciało podczas treningu sportów walki?
Jak dobrac właściwe ochraniacze i przyrządy chroniące ciało podczas treningu sportów walki
Przeczytaj więcej
Materac gimnastyczny – na co zwrócić uwagę podczas zakupu?
Materac gimnastyczny – na co zwrócić uwagę podczas zakupu?

Sprawdź na jakie cechy materaca treningowego należy zwrócić podczas zakupu.

Przeczytaj więcej
Jak wybrać właściwy rodzaj gum treningowych Power Band
Jak wybrać właściwy rodzaj gum treningowych Power Band

Na co zwrócić uwagę kupując gumy do ćwiczeń typu Power Band? Jaki opór gumy wybrać?

Przeczytaj więcej
12

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel