SuperBezpieczneTM zakupy
SuperFair.Shop badge

Jak używać obciążników na nadgarstki i obciążniki na kostki do ćwiczeń - Najefektywniejsze zastosowanie na obciążniki do ćwiczeń

2022-12-21
Jak używać obciążników na nadgarstki i obciążniki na kostki do ćwiczeń - Najefektywniejsze zastosowanie na obciążniki do ćwiczeń

Wpadłeś w treningowy marazm, a codzienne ćwiczenia przestały przynosić Ci takie efekty, jakich byś oczekiwał? Czas zwiększyć obciążenie i wymóc na mięśniach intensywniejszą pracę. Jak to zrobić? Wykorzystaj obciążniki na kostki i nadgarstki.

Czym są obciążniki na kostki, nadgarstek - Jak wykorzystać i co dają obciążniki do ćwiczeń w trybie treningowym.

Obciążnik treningowe ( 2 x ) są rodzajem ciężarków, do treningu siłowego, najczęściej do sportów walki, które każdy trenujący może wygodnie założyć na nadgarstki bądź kostki. Posiada zapięcie na rzepy, podobnie jak kamizelki, dlatego gwarantują wysoki komfort, dobrze utrzymują się na rękach lub nogach i w żaden sposób nie ograniczają swobody ruchu, są regulowane i nie będą się zsuwać. Najczęściej wypełnione są piaskiem lub metalowymi mikrokulkami, dzięki czemu można dość swobodnie dobierać ich ciężar do swoich potrzeb i możliwości. Wypełnione w ten sposób obciążniki lepiej dopasowują się do ciała, gwarantując tym samym nieograniczoną swobodę ruchów, również w treningu fitness jak i dodatkowe obciążenie treningowe podczas joggingu.

obciążniki bushido

Obciążniki na kostki i nadgarstki – dlaczego warto wykorzystywać je w treningu?

To, czy Twój trening będzie przynosił Ci oczekiwane efekty, zależy od jego intensywności. Im wyższy jest Twój poziom wytrenowania, tym większej intensywności będziesz potrzebował, aby ciągle czynić progres. Co na nią wpływa? Tutaj mamy do czynienia z dwoma czynnikami – liczbą serii i powtórzeń danego ćwiczenia, a także masa ciężarów. Trening pod obciążeniem możesz wykonywać nie tylko ze sztangą, hantlami czy na maszynach, ale również podczas ćwiczeń ogólnorozwojowych na własnym ciężarze czy w czasie biegania nawet biegania. Zakładając obciążniki na nadgarstki i kostki: zmuszasz swój mięśnie do włożenia większej pracy w wykonywanie ćwiczeń; skuteczniej budujesz masę mięśni i wypracowujesz ich wytrzymałość; przyspieszasz spalanie tkanki tłuszczowej; szybciej zauważysz efekty treningu. Ćwiczenia z obciążnikami znacznie zwiększają funkcjonalność treningu, bowiem dzięki nim nawet przy ćwiczeniach cardio, takich jak bieganie, jesteś w stanie zwiększyć masę mięśniową. Wykorzystując obciążniki do treningu łatwiej podniesiesz ogólną sprawność, rozwijając siłę, szybkość i gibkość podczas codziennych czynności treningowych.

Wybierz najlepsze rodzaje obciążników do ćwiczeń, obciążenie na kostki i ręce. Jaki zakres ćwiczeń wybrać.

Wybierając obciążniki do ćwiczeń, w pierwszej kolejności weź pod uwagę swoje możliwości i poziom wytrenowania. Dla zachowania efektywności i bezpieczeństwa treningu warto stopniowo zwiększać masę obciążników, zaczynając od lekkich, ważących 0,5–1 kg, a kończąc na wymagających włożenia sporego wysiłku obciążnikach o masie np. 1 kg lub 2 kg . Drugim istotnym elementem obciążników na kostki i nadgarstki jest jakość wykonania. Są to akcesoria, które poddajesz w czasie treningu dość intensywnego treningu cardio, dlatego warto zdecydować się na obciążniki wykonane z solidnych materiałów. Dostępne w naszej ofercie obciążniki na nadgarstki i kostki są nie tylko wytrzymałe, ale też delikatne, dzięki czemu nie powodują otarć skóry. Sypkie wypełnienie łatwo dopasowuje się do kształtu nadgarstka lub kostki, i łatwo można je zapinać według potrzeby, dlatego swobody ruchów nie jest w żaden sposób ograniczona.

obciążniki bushido

Stosowanie obciążniki na kostki –  trening z obciążnikami, jak sprawdzić i wybrać odpowiednie obciążniki na kostki i ręce?

Obciążniki na kostki możesz wykorzystywać w szeregu zróżnicowanych ćwiczeń. Wspominaliśmy już o tym, że sprawdzą się w bieganiu, gdzie pomagają nie w spalaniu tkanki tłuszczowej, rozbudowie mięśni kończyn dolnych i wypracowywaniu szybkości.Możesz wykorzystać je także w plyometrii, przeskokach, wymachach, wykopach, skippingach i wielu innych ćwiczeniach nóg. Dzięki nim wypracujesz lepsze rezultaty, lepszą skoczność, siłę i wytrzymałość nóg i pośladków, co przełoży się na ogólną sprawność i efektywność treningu, inwestycja w dobre obciążniki to podstawa.

Obciążniki na nadgarstki – jakie mięśni pomogą Ci rozwinąć - Jak wybrać najlepsze obciążniki na ręce i nogi.

Obciążniki na nadgarstki możesz wykorzystać we wszystkich rodzajach intensywnych ćwiczeń na górne partie ciała, jak również podczas ćwiczeń aerobowych Warto o nich wiedzieć że wzmocnisz nie tylko mięśnie ramion, ale też grzbietu czy klatki piersiowej. Trening z obciążnikami okaże się znacznie skuteczniejszy. Ograniczenia w wykorzystaniu obciążników na nadgarstki w zasadzie nie istnieją.Szczególnym rodzajem obciążników na ręce są obciążniki na rękawice bokserskie. Wykorzystując je w treningu, skuteczniej wypracujesz siłę, szybkość i dynamikę uderzenia. Z kolei poprawa wytrzymałości mięśni ramion ułatwi Ci utrzymywania wysokiej i szczelnej gardy.

obciążniki bushido

Ćwiczenia z obciążnikami, co dają obciążniki – najlepszy sposób na treningową rutynę

Chcesz, żeby ogólnorozwojowe ćwiczenia nadal przynosiły Ci oczekiwane efekty, nawet jeśli Twój poziom wytrenowania jest już naprawdę solidny? Przełam treningową rutynę i przekonaj się, że ćwiczenia, które wykonywałeś już bez większego wysiłku, ponownie będę wymagać od Ciebie więcej zaangażowania. Obciążniki na nadgarstki i kostki to najlepszy sposób, aby odmienić swój trening i czynić dalsze postępy. Pozwalają również do powrotu do zdrowia po operacjach czy kontuzjach.

Polecane

Obciążniki na rękawice bokserskie regulowane - 2 x 21  OZ

Obciążniki na rękawice bokserskie regulowane - 2 x 21 OZ

69,00 zł brutto/1paraNajniższa cena produktu w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki 89,00 zł/1paraCena regularna 89,00 zł brutto/1para
pixel