Blog

Trening brzucha w domowych warunkach Trening brzucha w domowych warunkach Jak trenować i jakich błędów unikać podczas treningu mieśni brzucha.
Przeczytaj więcej
Najważniejsze korzyści zdrowotne ze skakania na skakanceNajważniejsze korzyści zdrowotne ze skakania na skakanceSkakanka to przyrząd treningowy, kojarzący się przede wszystkim z boksem, oraz z dziecięcymi zabawami. Niesłusznie, ponieważ skakanka pozwala osiągnąć większe korzyści zdrowotne niż bieganie. Aby skakać, nie potrzebujesz dużo miejsca i specjalistycznego sprzętu. Co więcej, jest to przyrząd treningowy zabierający minimalną ilość miejsca.
Przeczytaj więcej
7 powodów, dla których warto ćwiczyć z kettlebels7 powodów, dla których warto ćwiczyć z kettlebelsW XXI wieku coraz częściej wraca się do starych, dobrze znanych metod ćwiczeń. Jedną z nich, jest używanie odważników kettlebels. W tym artykule przedstawimy ich najważniejsze zalety.
Przeczytaj więcej
Wałki do masażu – dlaczego warto je stosowaćWałki do masażu – dlaczego warto je stosowaćMasaż wywiera korzyści na Twoje zdrowie – pozwala między innymi zmniejszyć napięcie wywołane przez wysiłek fizyczny, poprawia ukrwienie tkanek oraz przyczynia się do szybszej regeneracji organizmu. Niestety, ale zabiegi masażu są dość drogie, a także wymagają sporej ilości wolnego czasu. Z kolei automasaż, wymaga umiejętności i sporej siły, a także nie można go wykonać w takich miejscach, jak tylna część nóg czy własne plecy. Z pomocą przychodzą tutaj wałki do masażu, nazywane popularnie rollerami. Ułatwia on masaż, ponieważ wystarczy przesuwać nim po skórze. Wypustki masażera przesuwane po skórze, będą uciskały ją, poprawiają ukrwienie.
Przeczytaj więcej
W jaki sposób pozbyć się rutyny ćwicząc na dworze?W jaki sposób pozbyć się rutyny ćwicząc na dworze?Czy jesteś znudzony ćwiczeniami na siłowni i chcesz dołożyć do nich jakieś interesujące aktywności na dworze?
Przeczytaj więcej
Trenuj z piłką lekarskąTrenuj z piłką lekarskąNajlepszy sposób na zwiększenie swojej siły eksplozywnej.
Przeczytaj więcej
Trenuj z sandbagiemTrenuj z sandbagiem

Za oknem piękne słońce i świeże powietrze rzuć swoje ciężarki, sztangi i obciążniki kettlebels w kąt i zabierz z domu worek sandbag. Umożliwia on wykonanie takich ćwiczeń, które są niemożliwe do wykonania z użyciem stalowych przyrządów.


Przeczytaj więcej
Najważniejsze zasady treningu w domuNajważniejsze zasady treningu w domu

Trening w domu, wpływa pozytywnie na stan serca, górnej i dolnej połowy ciała, a także mięśni, które są położone wzdłuż kręgosłupa. Można go przeprowadzić nawet bez użycia sprzętu. Oto 10 najważniejszych porad, które pomogą Ci osiągnąć dobrą formę i zbudować mięśnie.


Przeczytaj więcej
Jak chronić ciało podczas treningu sportów walki?Jak chronić ciało podczas treningu sportów walki?Jak dobrac właściwe ochraniacze i przyrządy chroniące ciało podczas treningu sportów walki
Przeczytaj więcej
« 12
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij